Friday, March 16, 2012

Aqiqah Farah Amira @ Baby Shower


nila babynya yang kita orang celebrate. tembam..tembam..buchuk..buchuk... an 8 months old baby named Farah Amira Bt Arief Hakim Sani. Buat pada 12/02/2012 kat rumah keluarga mertua Hanim kat Taman Ibu Kota Danau Kota.


cantik buaian ni kn? if i have kids myself...will have this kind of beautiful swing for their shower party...


Part of Dilla...my lovely Mom, my beautiful sister; Hanim, my younger brother Syahrul and of course my two cute nieces Hannah and Amira but there is another younger sister Nurul but she was not there during the kenduri (was at her college). Masa ni mak dah pencen...jadi surirumah berjayala kiranya...abang tengah cuti semester dan tengah tunggu nak buat industrial practical.


My dearest sister's family. She's my everything. Sayang dia sangat-sangat. Tengokla si Hannah tu...cutenya!! Hannah ni memang pandai posing and paling hebat guna ipad2. She taught me how to use an ipad...hahaha...what a smart lil girl.


Last but not least...my small family (can we call this a family when there is just the two of us?? hehehe...)

No comments:

Post a Comment